OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Adam Heinrich a.heinrich@seznam.cz
Pátek Únor 27 21:51:44 CET 2009

iPod Shuffle mám a jsem zcela spokojen, elektronika od Applu nemá
konkurenci. iTunes bych neviděl jako nevýhodu, je to výborný software
(ať si velká rADo říká co chce ;-) ) a je celkem škoda, že nejede pod
Linuxem. Osobně shuffla spravuji přes Amarok, funguje to zcela bezchybně...

Adam Heinrich
www.adamh.cz