OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Únor 28 22:56:37 CET 2009

Na to netreba monopol. Ak budu zakaznici mlcat pri veciach, ktore su podla
nich neprakticke, vsetci vyrobcovia sa podriadia efektom a uzitocne veci
zmiznu. To co som spominal som myslel displej. Hoci som sa snazil,
nepodarilo sa mi najst mobil na ktorom sa da vidiet cas bez okuliarov.
Moderne displeje v klude nevidno nic a po stlaceni cohokolvek je casovy udaj
mozno 2mm.
Urcite nie som rarita, co uz nema zrak ako za mlada. Poznam takych ludi
hromadu. A mame sa tvarit stastne preto, ze mladsi su s tym spokojni ??
 Vznikol monopol modnych efektov a zabuda sa na rozumnu funkcnost.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 28, 2009 10:35 PM
Subject: Re: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle
II)

Zatim se mi nezda ze nekdo neco nekomu narizuje - tedy co a jak ma kdo
vyrabet. A Apple rozhodne nema monopol.

Navic zrovna to o cem pisete je v pripade iPxxx uplne zbytecne -
ovladaci prvky jsou generovany na dotykovy displej tak aby sel ovladat
prstem - normalnim prstem a jen prstem (ne ze si obcas musite pomoct
stylusem nebo nehtem jako predvadi nekteri mi kolegove s HTC). Tedy
rozmery tlacitek a popisku tomu odpovidaji.

Radek Vicek