OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 22:35:25 CET 2009

Zatim se mi nezda ze nekdo neco nekomu narizuje - tedy co a jak ma kdo
vyrabet. A Apple rozhodne nema monopol.

Navic zrovna to o cem pisete je v pripade iPxxx uplne zbytecne -
ovladaci prvky jsou generovany na dotykovy displej tak aby sel ovladat
prstem - normalnim prstem a jen prstem (ne ze si obcas musite pomoct
stylusem nebo nehtem jako predvadi nekteri mi kolegove s HTC). Tedy
rozmery tlacitek a popisku tomu odpovidaji.

Radek Vicek