Porovnani predradniku Sinecan a Osram

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Únor 28 12:08:37 CET 2009

 28.2.2009, 11:50:15

Elektroniky Osram, kterou znam z nekterych kompaktnich zarivek muze
slouzit za priklad vysoke kvality (promysleny navrh, moderni soucastky,
cistota provedeni).
To co ukazujete na obrazcich, i kdyz to vypada lepe nez ten sinecam,
je pro mne celkem zklamanim (no co by taky clovek chtel, v dnesni dobe
za 5 stovek).
Mistem kde se katovani kostu projevilo asi nejvice, budou elyty, ty se
ale nastesti daji snadno vymenit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz