Porovnani predradniku Sinecan a Osram

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 11:34:01 CET 2009

Ja jsem koupil Sinecan5 asi pred 14 dny, protoze jsem mel sice ty Osramy
objednane, ale bylo to tak 50:50 ze to dodaji nebo nedodaji (dodaci doba
byla 2-3 tydny). Tak jsem si rekl, ze zkusim i ten Sinecan. Blbe je ze
nelze snadno s Osramem zamenit. Osram ma totiz jinak pripojene konce
zarivek - nema totiz jedny konce paralelne ale jen spojene jednim
koncem. Asi kvuli tomu predzhaveni.

Takze svitil jsem s nim v terariu asi zhruba tech 14 dnu - z toho se moc
poznat neda.

Zarivkama svitim cca 10h denne coz je rocne 3650h svitu a 365 zapnuti.
Tak uvidime co bude za rok.

Zatim to vidim, ze neni duvod kupovat neco jineho nez ty Osramy. Jsou za
stejne prachy a zdaji se mi provedenim lepsi.

Radek Vicek