OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Sobota Únor 28 06:38:50 CET 2009

To ze nejdou nahravat pisnicky pres mass storage je opruz, ale
pravdepodobne to souvisi s tim, ze si Apple chtel hrat na
autorsky-pravne bezpecny zpusob.
Ale ze je to smejd bych tak kategoricky nerikal. Nevim jak shuffle
(mam nano - ten o neco vetsi s displejem) a proti jinym prehravacum co
jsem v dobe koupe potkal je tam spousta drobnych vychytavek, ktere
nejsou na prvni pohled videt, ale uzasne zprijemnuji zivot - napr.
zapnuti po odemceni, zapauzovani po vytazeni sluchatek, vyhledavani v
seznamu hudby (prechod na skakani po poc. pismenech), baterie opravdu
vydrzi deklarovanou dobu...

KR