OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Únor 28 01:18:15 CET 2009

Daniel Valuch napsal(a):

>itunes pouzivam a nevidel by som to az tak zle :-)
>V prehravaci mas tie mp3jky organizovane tym itunes, ale v PC ich mozes
>mat normalne ako adresare so vsetkym na co si zvyknuty. Pristup na
>internet ti staci tiez len raz

...jinymi slovy, pokud nemam pristup na internet, jsem dvojka.  Skvjele
.... mimochodem   iPod mi nesmi do ruky, otresnej kram.
Muj nazor na tuhle krabicku: hral jsem si s tim hodinu a malem jsem to
rozdupal ( viz. Mass Storage , nefunkcnost na USB1.1 atd.....)
Vetsi smejd jsem fakt v ruce nemel a nechapu, ze si to nekdo vubec koupi.
Ale jak pisu, je to jen a jen muj nazor.
JaKub