Xilinx Spartan XC3S200 (144)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Únor 27 22:46:58 CET 2009

Zdravim,
myslim, ze jsme se uplne nepochopili. To, co ja jsem myslel pod pojmem
asynchronni design je design, ktery hodiny nema vubec. Tedy nemuze mit
ani frekvenci na ktere by pracoval, což je prave jedna s jeho vyhod.
Mate samozrejme pravdu, ze obcas se pod tento pojem schovavaji i jine
veci (design s vice hodinami, design s latch, atd..)
Me by prave ale zajimal ten uplně bez hodin. Nevim jestli to v FPGA
vubec jde, ale myslim, ze by to jit melo, protoze i ty obvody se pak
daji navrhnout tak, aby nemeli na vystupu zadne hazardy (obcas). Tak
jsem doufal, ze kdyz uz se tu zacalo mluvit o synchronim a asynchronim
designu, tak tu bude někdo, kdo s tim asynchronim neco zkousel a ma
nejake zajimave odkazy. Odkazy na tema zacatky s VHDL mam, ale me jde
spise o ten asynchroni navrh.

Honza