OT Re: Poptavka prace

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Únor 27 22:03:22 CET 2009

to samozrejme chapu, jen jsem taky uz resil to "dilema" , co si rict za
praci, kdyz tusim, ze za tim muzou byt "velky penize" :-).
clovek pak nespi, kolik/za kolik, nakonec to zkoncilo na tom, ze jsem to
proste takhle secet a vynasobil.
asi to bylo i proto, ze kdyby nakonec sli jinam, treba by jim to nekdo
udelal i levneji :-)
stejne nakonec budu zamecnik, nebo neco poradnyho "od fochu" , ta
elektronika je porad nejaky uceni atd ... :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Friday, February 27, 2009 9:04 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: OT Re: Poptavka prace

>jenze pokud nekdo uvazuje zpusobem, kolik na tom vydela zadavatel, nebo

>jestli to neni zlatej dul, je to spatne ...
>pak je cena prace obecne chaoticka/pokrivena .

Znate ten vtip, jak si vyzkumny tym nemuze poradit s problemem, zkoumaji
ve dne v noci, nakonec zavolaji penzistu, ten na to chvili kouka, pak
udela znacku kridou na dil, ktery je potreba vymenit a vyuctuje 5000$.
Ucetni chce, aby jim to rozepsal podle jednotlivych polozek. Tak
penzista napise:
Jedna znacka kridou      1$
Vedet kam ji udelat   4999$
                     -------