OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Únor 27 21:26:11 CET 2009

... som si myslel (spolu so susedom, ktoremu patri), ze ho pripojim ako USB disk, nasypem mp3ky a hotovo - presne tak fungovali vsetky mp3 prehravace s ktorymi som sa doteraz stretol.

Hahaha.

Som guglil. Najprv, ze ako sa rozobera, lebo je urcite pokazeny, ked len vyblikava a nehra. Ale potom som zistil, ze tie mp3ky tam musim nasypavat cez ten ich idiotsky soft, ktory ich vtipne schova do hidden adresara a vyrobi k nim nejaku databazu, bez ktorej ani nepipne. O a samozrejme treba mat aj online internet, lebo idiotsky soft si samozrejme musi dotiahnut a odoslat svojich en mega dat. Nehovoriac o tom, ze idiotsky soft som sa ani nepokusil instalovat na stroji s W98, lebo su momentalne stabilne a nemienim si ich nejakym idiotskym softom rozhasit.

Preco je to tak, ze v poslednom case (asi 5 rokov) vsetky znackove kramy s ktorymi sa stretavam maju mimoriadne mizernu pouzitelnost a su zavisle na mimoriadne mizernom softe a ultrarychlom internete? A pritom ide o nie prilis uzitocne hracky.

(To je len taky vykrik do tmy, ked uz je ten piatok)

wek