jaky kabel k cidlum DS18S20 ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Únor 25 14:03:39 CET 2009

LAN CAT 5e vice nez vyhovuje

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of dasl@tchibo.cz
Sent: Wednesday, February 25, 2009 1:29 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: jaky kabel k cidlum DS18S20 ?

Zdravim ve spolek.
Dělal jste tady někdo s teplotními čidly Maxim-Dallas DS18S20 prosím ?
http://datasheets.maxim-ic.com/en/ds/DS18S20.pdf

Mám v plánu použít tyto čidla v rodinném domku na měření teploty pro malou
domácí automatizaci,
ať už se jedná o teplotu vzduchu v místnosti, venkovní teplotu nebo třeba
teplotu vody v trubkách u kotle apod.

Teď potřebuji natahat k nim pod omítkou kabeláž, zajímá mně, čím doporučíte
tyto čidla připojit, pokud se jedná o 1-wire bus.
Rozhoduji se mezi ethernetovým síťovým kabelem (8 kroucených párů) nebo
stíněnou symetrickou (mikrofonní) šňůrou.
Nebo byste doporučili něco zcela jiného ? Samozřejmě cena hraje svoji roli,
ale musí to být také spolehlivé.

Čidel by bylo cca 10-15 ks.

Díky za každý podnět.

D.Š.