Tektronix MSO2014 / MSO4032 respektive neco podobneho - ceny?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Únor 25 10:13:10 CET 2009

Tak jsme se dival po nejakych DPO, to co bych si ja predstavoval je MSO4032, ale podle ceniku Teku je pro nas cena 7920Euro, to mi fakt nikdo nekoupi, v USA jsme ho nasel za 5100$ i na to mi sef rekl, ze je krize at si trhnu. Pry 3000$ je max. strop.
Tak sem sel s pozadavky dolu a nasel MSO2012, cena pro nas 3.110Euro, v USA jsem ho nasel za 3043$, a nekdo zde psal, ze ho u arabu videl za 1890$.

Chci se tedy zeptat mistnich znalcu, jaky mate nazor na MSO4032 a MSO2012, respektive zda je neco podobneho levnejsiho.

Podle vyse uvedenych cen, je Tek pri tvorbe cen maximalne kreativni, netusite kde takove veci nakupovat nejlevneji, nic nepresvedci vedeni tak jako 50% cena proti cenikove cene pro CR :-)
Respektive jeste jinak, nema Tek nejake super duter cenove programy pro skoly a tak?

Dekuji

T.