Re: Jaky osciloskop znakne toto?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Únor 25 09:59:33 CET 2009

Pokud jde o zpracovani toho signalu v Mathematice tak s tim problem mit nebudeme, mame beata verzi Mathematica 7 s podporou CUDA , bezit to na CPU i7 + 4x TESLA karta a takove Pi na milion nesetinych mist to pocita behem mrknuti oka.
U osciloskopu na tom jsme podstatne hure, na ostatni zalozim jine vlakno.

T.

>toto zvladne hociaky lepsi osciloskop ktory ma dostatok pamate, ale to ste asi nechceli pocut :-) Neviem ci chcete porovnavat obalku alebo priamo ten namerany signal, v kazdom pripade treba pocitat s tym ze ak chcete merat deje s plnym rozlisenim (aby bolo vidiet ten 1MHz) dostanete obrovsky pocet bodov, a velmi dlhe vypoctove casy. Ak to potrebujete az takto matematicky tak urcite mate dobre vybavenie :-) Excel v kazdom pripade nezvladne viac ako 65k bodov.
Ak to nepotrebujete az tak matematicky mozete skusit niektory z modov osciloskopu ktory sampluje len uzitocne data po triggeri, takze tam nebudete vidiet tie dlhe medzery kde sa nic nedeje.
Trochu som sa pohral s nasim osciloskopom, vysledky som dal sem http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/scope/
Mozete si skusit otvorit ten datovy subor, len na vyskusanie ako dlho bude mathematica pocitat, je to len jeden dej.
b.