obchody so suciastkami Bratislava (BD237)

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Úterý Únor 24 20:40:52 CET 2009

Zdravim,

kedysi som sa snazil spravit taky zoznam, ale uz nie je prilis aktualny.
Uz radsej pockam, kym mi to pride postou :) Ale ak by niekto poslal aktualne
udaje, mozem opravit:

http://virtuallab.kar.elf.stuba.sk/robowiki/index.php?title=Predajne_pre_elektronikov

Myslim ale, ze KB shop spomenuty v tom mojom zozname funguje a mohli by to tam mat.
Pripadne opravarsky obchod na Mierovej ulici (Elektrocomp)

Richard Balogh