Jak povolit imbus se strhlým závitem

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Únor 24 19:42:51 CET 2009

Potřeboval bych poradit nějaký trik, jak povolit přístrojový knoflík,
který drží pomocí imbusu, ale ten má strhnutý závit a navíc je asi tak
20 let starý. Ten knoflík je podobný typ jako tento
http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&detail=624-068 (až na to, že
ten mj je kovový a jsou jakoby dva nad sebou).

Konkretně jde o ovládací knoflíky jednoho děsně starého Tektonixu
(bateriového a přenosného s CRT obrazovkou mimochodem!), které potřebuji
uvolnit, abych mohl osciloskop rozebrat a opravit.

Napadlo mě to ohřát nebo zchladit, ale nechci zbytečně experimentovat,
když už má někdo z vás odzkoušené řešení a mohl by se podělit. Jinak
odvrtat je až poslední řešení :-)

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |