[OT] nabijecky na mobil

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Únor 19 16:37:41 CET 2009

Jednak mi unika jak se preslo od univerzalni nabijecky pro mobily, cemuz ja
a nejspise i prislusna dohoda rozumi tak, ze vsechny mobily budou mit
univerezalni nabijeci konektor a napetove rozhrani pro nabijecky, nejspise
pujde o mini USB A konektor a +5V 500mA, k indukcnimu nabijen.

U zubniho kartacku neni indukcni nabijeni problem, pouziva se v lepsim
pripade par minut denne a po zbytek dne se muze vesele nabijet i par mW, u
mobilu PDA a podobne to je presne naopak vetsinu dne se pouziva a pak ho
potrebujeme co nejrychleji nabit, tzn, potrebujeme prenenst 5W, coz jiz neni
az tak trivialni zvlaste pri nejake rozumne ucinnosti a kapasnich rozmerech.

Pokud jde o uvadeni na trh, nejde o to, ze se ceka az vec uvede nekdo velky,
ceka se az vyrobci sucastek uvedou prislusne IC, viz kapacitni tlacitka atd.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Serych Jakub
Sent: Thursday, February 19, 2009 4:19 PM
To: HW-news
Subject: RE: [OT] nabijecky na mobil

To jo, ale u mobilnich veci (mobily PDAcka atd) se o tom nekolik let mluvi
jak by strasne moc bylo potreba  to zavest atd., obcas to nekdo ukaze na
nejake vystave, ale teprve kdyz s tim nejaka vyznamna firma natvrdo
vyrukuje,
hnou se ledy. Ale vlastne se zase hybou jen v recich novinaru, tak uvidime,
jak to nakonec dopadne...

Jakub Serych