spinani 600A/15V/10ms ??

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Únor 17 10:03:15 CET 2009

A co teprve, kdyz se podivate na Fig.8 Maximum Safe Operating Area,tam se
dozvite, ze pri Drain-to-Source Voltage 10V je trvale zatizeni DC jen 10A
:-)))

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Tuesday, February 17, 2009 9:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: spinani 600A/15V/10ms ??

pozreme sa do datasheetu a hned vidime ako sudruhovia klamu...

na titulke:
super tranzistor, Id =  429A

absolute maximum ratings:
ID @ TC = 25°C Continuous Drain Current, VGS @ 10V    429A (1)

tak sa pozreme co ta zazracna poznamka znamena

Notes:
(1) Calculated continuous current based on maximum allowable junction
temperature. Package limitation current is 160A.

kurvy sikmooke... teda americke :-) V kazdom pripade impulzne by to
mohlo prezit aj vyssie prudy. Neviem ako je to financne kriticke, ale
dal by som paralelne tak 4 kusy a podla rychlosti dodavok z Farnellu
objednal tak 15 :-))

Potom si treba pozret parametre hradla, pisu ze maximalny naboj
potrebuje 252nC a vstupna kapacita je 7.7nF. Ked ich date paralelne
niekolko je to uz celkom slusna kapacita ktoru musite v rozumne rychlom
case nabit/vybit aby ste neodparili tie tranzistory. Takze nejaky slusny
budic. Skuste pozret napriklad nejake 6A cipy. Da sa ohladom toho
samozrejme urobit nejaka matematika (ako rychlo prudom 6A nabijete x
krat 7.7nF) a ci mi pri tom zhoria tranzistory ale to si uz urobite sam...
http://uk.farnell.com/jsp/search/browse.jsp;jsessionid=1ZAU5XRK30ZEQCQLCIQJK
BQ?N=500006+1002502+359315&Ntk=gensearch_001&Ntt=mosfet+driver&Ntx=&_request
id=51601
b.