[OT] Doporucte maly vysavac?

Milan B. milan@bastl.sk
Úterý Únor 17 09:12:11 CET 2009

Vcera vecer som ho tiez chcel spomenut, ale nie je ani maly ani lacny
.... (aspon ten co mam ja - ZUS3388)

Ale je naozaj tichy, vykonny, lahky, s elektrickou rotacnou kefou - a co
je na nom najlepsie - snura sa sama odmotava a namotava podla toho, ako
s nim clovek beha ( a ma snad kilometer). Takze ho mame schovany v kute,
pichnuty trvale do zastrcky - staci stlacit vypinac a vysavat ...
idealne pre lenivych  :)

Tie sacky vobec nie su specialne - je to S-bag, su to jednotne sacky
ktore pouziva Philips a Electrolux vo vsetklych novych modeloch.

-m-