Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 17:28:40 CET 2009

Zdravim,

dnes mi zacla blbnout 15 let stara 55cm CRT TV od Panasonicu. Zavada je
docela zajimava - pri ovladani zvuku se to chova jako kdyby to DO nekdo
nahodne dlouhou dobu pridrzel. Tedy chci posunout zvuk jen o dilek a
kratce zmacknu a ono to jeste chvilku jede - nekdy vubec a nekdu treba
az do poloviny hlasitosti. To same pri ztlumeni zvuku. Nejdriv jsem
myslel ze to dela ten univerazalni DO, ale dela to i s puvodnim ovladacem.
Nic dalsiho jsem zatim nezaznamenal. Je to ale docela neprijemne.

Nepotkal se nekdo z vas s necim podobnym? Zatim to asi otevru a
preventivne zkouknu kondy a vysaju bordel. Nikdy to pokud vim nikdy
necistil.

Radek Vicek