[OT] Jen takova blbost, pokud by nekdo chtel pomoci.

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Únor 16 11:12:50 CET 2009

Minimalne ja jsem musel klepnouty na "dat hlas" nad tim obrazkem, tzn.
problem asi bude, ze uz pred vami hlasoval nekdo se stejnou IP, žadné
automatické hlasováni se v mem případě nekonalo
.
PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, February 16, 2009 10:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Jen takova blbost, pokud by nekdo chtel pomoci.

No jako "trochu" nefer je, ze kdyz se chci podivat, pro jakou ptakovinu se
po mne chce hlasovt, tak zjistim, ze tim kliknutim na uvedeny odkaz jsem
prave odhlasoval, aniz bych mel moznost zjistit, jestli skutecne hlasovat
chci - "v nejake soutezi pro nejakeho prcka" je super informace.

Takze priste kulovy, debila ze sebe necham udelat jenom jednou

Pavel Kutina