ADMIN: Re: [OT] Jen takova blbost, pokud by nekdo chtel pomoci.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 10:54:20 CET 2009

No ja jsem to videl primo na tom odkazu, ze to tak asi je, tak jsem se
na to rovnou ...
A uz vubec nemluvim o tom, ze autor vi, ze porusuje pravidla a zneuziva
HWnews a presto to posle. :-(

ADMIN