Normy skoro zdarma

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Únor 15 15:44:56 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 15.2.2009 od k.novo:

> Minimalne moje kreditka se bat nemusi neoposlu jim ani floka.
> Pripousim, ze to je pokrok, ale stale plati, chtit penize za pristup
> k jiste casti pravniho radu je zverstovo.

Tak ja z toho nic tak jako tak nemam, tj. necht kazdy s tou informaci
nalozi podle sveho. Pro me napriklad je to velky pokrok a jsem velmi
rad, ze to takhle dopadlo. Tisicovka rocne je peniz, ktery jsem
ochoten dat.

Tohle uz nejsou vydridusske penize za normy jako takove, ale spise za
to skladovani PDF na tom jejich serveru. I to neco stoji a toto jsem
ochoten platit, resp. na to prispivat.

> Nicmene k veci, to si jako muzes stahnout pdf s prislusnou normou a
> nekde v zahlavi je "stazeno pro pana XY"?

Jo. Na kazde strance nahore, takhle to vypada:

http://www.clexpert.cz/norma.jpg

> Pak je docela usmevne, kdyz se domnivaji, ze takto stazene pdf nejde
> tisknout,

PDF je zabezpeceny, tj. nejde z nej tisknout. Samozrejme, ze to jde
nejak obejit, jako vzdycky vsechno, ale neni k tomu zadny duvod.

> na drohou stranu kdo a proc by to delal, pdf zabira mene mista.

Jo, tak nejak. Pristup pro prohlizeni vyborne postacuje.

> Jsem zvedavy jak dloho bude trvat, nez se cely archiv CNI objevi na
> Rapidu :-)

Ja ani ne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory