Normy skoro zdarma

k.novo k.novo@seznam.cz
Neděle Únor 15 15:25:55 CET 2009

Minimalne moje kreditka se bat nemusi neoposlu jim ani floka.
Pripousim, ze to je pokrok, ale stale plati, chtit penize za pristup k jiste casti pravniho radu je zverstovo.

Nicmene k veci, to si jako muzes stahnout pdf s prislusnou normou a nekde v zahlavi je "stazeno pro pana XY"?
Pak je docela usmevne, kdyz se domnivaji, ze takto stazene pdf nejde tisknout, na drohou stranu kdo a proc by to delal, pdf zabira mene mista.
Jsem zvedavy jak dloho bude trvat, nez se cely archiv CNI objevi na Rapidu :-)

KN

P.S.

Všeobecná deklarace lidských práv
Čl.19
Každý má právo na svobodu přesvědčení a projevu; toto právo nepřipouští, aby někdo trpěl újmu pro své přesvědčení, a zahrnuje právo vyhledávat, přijímat a rozšiřovat informace a myšlenky jakýmikoli prostředky a bez ohledu na hranice.

:Ahoj
Ja myslel , ze nam to budes levneji preprodavat pres sve FTP :-D .
LK