OT: Dokumentace k RDST VR43(P) ?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Únor 14 10:46:38 CET 2009

Já jsem jich pár měl v ruce, v podstatě jsem ty TRXy sabotoval tak, aby
bylo znemožněno " další použití radiostanice na vysílání a příjem" jak
stálo v jakési smlouvě. Jinak se tyhle věci normálně šrotovaly.
Já to řešil  40V/4A zdrojem , kterým jsem zničil procesor a některé
další ( důležité)  aktivní prvky.  Stanice se pak prodávaly v Brně jako
nefunkční "atrapa" za 99,-kč   v nějakém arma shopu. Buď te rád, že
nemáte  stanici, co jsem ničil já !  Vím , že je tenkrát někdo skoupil
všechny kvůli tomu modulu utajovače.