OT: Dokumentace k RDST VR43(P) ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Únor 14 00:05:33 CET 2009

> Zdravím,
>   sehnal jsem 2 radiostanice VR43, jedna je verze P (policejní) a druhá asi ne
> (štítek byl odstraněn, ale vevnitř ve stanici je na CPU desce použita jen 4k
> EPROM, zatímco P verze má 32 k verzi).
>   Ani jedna nemaká tak, jak bych si představoval. Jedna ihned po zapnutí napíše
> "Porucha 15" a opakuje inicializaci. Druhá sice funguje, ale byla napadena
> kutilem domácím, který v ní nějak vyškodil obvod pro vysílání selektivní volby
> (aby mu to nehrálo při každé relaci) a já bych ji chtěl mít v originálním
> [...]

Tak jen pro zajímavost - sabotáž kutila domácího jsem nalezl. Kdyby mi ten
kutil přišel pod ruku, tak mu ukroutím jeho nejdůležitější orgán. Dotyčný
tím zřejmě vydělává, a tak aby se nedalo snadno zjistit, jak to dělá, místo
aby vyndal odpor, který měl po cestě, tak na velice dobře schovaném místě pod
kabelovým svazkem a ve skrytu za odporovou maticí odštípl od jednoho IO vývod
tak, že prakticky nešel připájet zpět - musel jsem odbrousit kus pouzdra a zda
to kontaktí, ještě nevím - rádio budu moci vyzkoušet až zítra ráno. Opravdu
humus. Ale ta docka by se hodila i kvůli tomu druhému rádiu :-).

S pozdravem Pavel Troller