Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Jan Martincek jano@martincek.com
Čtvrtek Únor 12 08:28:56 CET 2009

Jano jano... toto nieje blastl...vsak to je poloprofi ;)
Keby to viselo na kabloch tak by to bol bastl ;))

-----Pôvodná správa-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] V
zastúpení Jan Waclawek
Odoslané: 11. februára 2009 19:44
Komu: HW-news
Predmet: Re: Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Mno, a ten o obuvnikovych detoch poznas? :-)

Zase az tak uplne nevedecke to nie je, ale pochopitelne to za nejako mohutne
prespekulovany system nemozem vydavat :-)

Ako som pisal, mal som na to dva vecery (presnejsie, dve noci), a to okrem
"hardwaru" na univerzali aj kablovacka a firmware. Plan bol, ze toto bude
verzia 0, a ked bude hotova verzia 1 s tymi optoclenmi a filtrami a
namakanym zdrojom a spustou vstupov a vymyslenou zbernicou na teplomery a
..., tak tato prvotna dosticka bude sluzit ako zalozny kus keby ta
"ozajstna" zhorela.

Mno.... Zostalo pri planoch, ako uz tolkokrat. Ale ako ta improvizacia
funguje, si videl. Nic oslnive, ale pre bezny zivot staci.

wek