Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Únor 11 20:23:07 CET 2009

 11.2.2009, 20:20:12

A jak se s takovym bastlem popasoval revizak ? Tusim ze jste tu psal
neco o novem dome, takze hadam ze mate na elektriku revizni zpravu.
A razitko akreditovane zkusebny (tez hadam) na ten bastl nikoliv.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz