elektroinstalace bez vencku

Čtvrtek Únor 12 00:49:26 CET 2009

No já nevím - wago svorky používáme, jsou spolehlivé, ale ta představa že mi
někde poteče 16A, má to vydržet 20 let a ten drát je chycený jen mezi 2
břity, to tam radši dám ty šrouby a pořádně utáhnu.
Anděl
----- Original Message -----
From: ""Ing. K.Prokůpek"" <kpr@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 11, 2009 9:44 PM
Subject: OT: elektroinstalace bez vencku

Zajímalo by mne, kdo z vás se setkal s novějším způsobem provádění
elektroinstalace "bez věnečků".
Zejména třeba u sady prvků ABB Tango a vyšší, kde je možné v jednom
přístroji provést více spojení. Podobně také věnečky jsou vytlačovány
wago svorkami. Jak jsem zjistil tak zkušenosti a názory revizáků jsou na
toto různé, ačkoli ABB mají certifikované výrobky.
Zjistil jsem jistou závislost, mladší revizák většinou ví a schválí,
starší revizák neschválí nebo hledá důvody proč to tak nemůže být.

KPR