OT: elektroinstalace bez vencku

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Únor 11 22:19:05 CET 2009

> není důvod proč by revizní technik neměl schválit elektroinstalaci
> provedenou pomocí wago svorek. Je to řešení dle mého názoru lepší než

No neni wago jako Wago, ruzne Bau..., Obi apod meli a asi jeste maji
elektroinstalacni prvky kde bych se u tech wago bal ze vyhorim. Kdyz
srovnam Wago svorky do PCB nebo treba wago u pristroju ABB je ten
pritlak a provedeni uplne jine nez u tech BauObi.

Ano Kristiane, setkal jsem se a i takovou instalaci u kamarada provadel.
Znamenalo to promyslet dobre co kde bude a pak vsechny krabice pod
pristroje davat hluboke. Ale taky to znamena pak metru kabelu navic. Par
krabic tam je ale jsou vzdy nekde schovane treba za vestavnou skrini. S
Revizakem problem nebyl a byl to pan pred duchodem.

To je docela zajimave, protoze uz jsem nekolikrat videl starou (vice jak
50let) instalaci kde pod pristrojem jsou jeste svorky a krabic minimum,
cast takove instalace mame doma jeste v jednom pokoji. Ale je pravda, ze
tehdy se pouzivali 2 vodice a dnes 3.

Pavel