Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Únor 11 21:06:02 CET 2009

 11.2.2009, 20:57:06

No, prave ze to vubec neni jednoznacne, alespon v cz koncinach.
Existuje vyklad norem, (z pochopitelnych duvodu ze zatim moc
nerozsiril, ale to neznamena ze jej nejaky urednik zitra nanaridi)
ktery rika ze kdyz vezmete jistic a namontujete jej do krabice ( oboji
pochopitelne certifikovane), vytvoril jste elelktrotechnicky vyrobek
ktery musi mit prislusne nalezitosti, tj. vyrobni stitek, typovou nebo
kusovou zkousku, dokumentaci atd.
Prakticky je to totalni nesmysl, ale prave proto se obavam, ze se
drive nepo pozdej nekdo pokusi prosadit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz