Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 11 20:47:00 CET 2009

V com presne by mal s tym revizak mat problem?

Optotriaky (tie na fotke nevidite lebo su v silovej skrini) su seriovo schvalene typy, to je presne to iste akoby som pouzil impulzne rele na 12V alebo nieco podobne. Instalaciu silovej casti som dokonca nerobil ja, hoci papiere na to mam. A na silovu cast existuje predpisana dokumentacia a pochopitelne aj revizia. Vopred som pouzitie tych optotriakov s revizakom prebral, aby nebol prekvapeny. Nebol.

Bastl je napajany bezpecnym napatim zo schvaleneho zdroja. A na prevadzku prototypu ci unikatneho zariadenia nepotrebujete typovu skusku predsa...

To vazne si o mne myslite, ze som blbec?

wek