Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Únor 11 20:13:43 CET 2009

Jano, ja bych to zase tak nezanedbaval. Je ted obdobi mimoradne slunecni neativity, az se tady objevi takova podobna jako ta snad z roku 1852, tak nevim, jestli to prezije. Ono lehne vice veci. To bude zase prekvapenych lidi.
ced