Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 11 19:44:00 CET 2009

Mno, a ten o obuvnikovych detoch poznas? :-)

Zase az tak uplne nevedecke to nie je, ale pochopitelne to za nejako mohutne prespekulovany system nemozem vydavat :-)

Ako som pisal, mal som na to dva vecery (presnejsie, dve noci), a to okrem "hardwaru" na univerzali aj kablovacka a firmware. Plan bol, ze toto bude verzia 0, a ked bude hotova verzia 1 s tymi optoclenmi a filtrami a namakanym zdrojom a spustou vstupov a vymyslenou zbernicou na teplomery a ..., tak tato prvotna dosticka bude sluzit ako zalozny kus keby ta "ozajstna" zhorela.

Mno.... Zostalo pri planoch, ako uz tolkokrat. Ale ako ta improvizacia funguje, si videl. Nic oslnive, ale pre bezny zivot staci.

wek