Ruseni USB relatky

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Únor 8 23:36:11 CET 2009

Další souvislost je taková, že na desce ta relátka již jsou a není zájem jí
měnit, kromě nějakého menšího bastlení v té části okolo USB...

PH

From: "Martin Záruba" <swz@volny.cz>
Mozna blba odpoved, protoze neznam dalsi souvislosti, ale co spinat relatka
optotriaky a ty teprve ovladat USB. Oddeleni by mohlo byt dostatecne.

From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
řeším problém, co s USB, když je jím řízeno několik desítek relátek, které
spínají 230 V. (Ano, je to blbej nápad, ale zařízení je na světě a
samozřejmě zlobí). Je tam použit FT232R.

Našel jsem poměrně dost informací o EMC+USB, jenže to vše je, zdá se, jen
aby USB nerušilo něco jiného. Takže doporučované prvky mi z hlediska
opravdových zdrojů rušení připadají naprosto směšné (např tlumivky několik
uH).

Řešil někdo něco takového?