Ruseni USB relatky

Martin Záruba swz@volny.cz
Neděle Únor 8 23:31:26 CET 2009

Mozna blba odpoved, protoze neznam dalsi souvislosti, ale co spinat relatka
optotriaky a ty teprve ovladat USB. Oddeleni by mohlo byt dostatecne.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 08, 2009 11:19 PM
Subject: Ruseni USB relatky

Dobrý den všem,

řeším problém, co s USB, když je jím řízeno několik desítek relátek, které
spínají 230 V. (Ano, je to blbej nápad, ale zařízení je na světě a
samozřejmě zlobí). Je tam použit FT232R.

Našel jsem poměrně dost informací o EMC+USB, jenže to vše je, zdá se, jen
aby USB nerušilo něco jiného. Takže doporučované prvky mi z hlediska
opravdových zdrojů rušení připadají naprosto směšné (např tlumivky několik
uH).

Řešil někdo něco takového?

Děkuji, PH