ebay III

aze azehw@volny.cz
Pátek Únor 6 12:17:48 CET 2009

Ztím se mi nestalo, že by někdo něco odmítl poslat nebo se mu nelíbila cena. A to ani, když to skončilo na 1 euro....dokonce i na aukru mám něco za 1 Kč a bez problémů.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Lukesh
  To: HW-news
  Sent: Friday, February 06, 2009 12:07 PM
  Subject: ebay III

  Tak jsem zjistil, že konec aukce je možné libvolně měnit. Takže když se vám nebude zdát cena toho co dražíte, můžete ji posunout a příhozy lze zrušit. Zrovna se mi stalo u jedné věci kam jsem včera přihodil, ráno vidím, že aukce náhle skončila na původní ceně a počet příhozů nula. Někde tam mezi reklamama byl nepatrný řádeček, že prodávající posunul konec aukce. V němčině se zlepšuji, už vím co je verkaufer :o) Jo a google je pěkný ptáček, "nicht mehr" vůbec nepřeložil ve větě jako zápor (a samostatně dá "již"), tak jsem jim to poslal jako návrh ke zlepšení.

  Zvláštní je, že tohoto někteří zneužívají a někteří pokorně prodají zač se to vydražilo. Už vím, proč ebay nechce jít do ČR, tyhle finty totiž dělají východní němci. Jeden mi dokonce nechce poslat to, co jsem vydražil, že je to málo. Taky výchoďák.