ebay III

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Únor 6 12:07:47 CET 2009

Tak jsem zjistil, že konec aukce je možné libvolně měnit. Takže když se vám
nebude zdát cena toho co dražíte, můžete ji posunout a příhozy lze zrušit.
Zrovna se mi stalo u jedné věci kam jsem včera přihodil, ráno vidím, že
aukce náhle skončila na původní ceně a počet příhozů nula. Někde tam mezi
reklamama byl nepatrný řádeček, že prodávající posunul konec aukce. V
němčině se zlepšuji, už vím co je verkaufer :o) Jo a google je pěkný ptáček,
"nicht mehr" vůbec nepřeložil ve větě jako zápor (a samostatně dá "již"),
tak jsem jim to poslal jako návrh ke zlepšení.

Zvláštní je, že tohoto někteří zneužívají a někteří pokorně prodají zač se
to vydražilo. Už vím, proč ebay nechce jít do ČR, tyhle finty totiž dělají
východní němci. Jeden mi dokonce nechce poslat to, co jsem vydražil, že je
to málo. Taky výchoďák.