OT GParted

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Únor 5 18:43:53 CET 2009

Aby toho adrenalinu nebylo moc najednou... Udelam v klidu dukladnou
zalohu, nez se zacnu poustet do "vestsich akci". :-)

Puvodni stav mel byt: sda1 primarni, sda2 rozsireny a v nem zbyvajici.
Takze mi prijde v poradku, ze se sda2 prekryva s sda3, sda5 a sda6.
Nekolikrat se mi restartoval pocitac, takze mohlo dojit k poskozeni tabulky.

Zdenek