OT GParted

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Čtvrtek Únor 5 16:23:47 CET 2009

> sudo fdisk /dev/sda
> 2
>
> vymaze particiu 2 a s nou aj rozsirene 5 a 6.

To je otazka. Proc by fdisk pri mazani primarni partisny zasahoval do
rozsirene?

> Potom skuste, ci je to D: v poriadku.
>
> V pripade problemov sa da tabulka particii vratit:
> dd if=/media/<usbkluc>/particia.img of=/dev/sda count=1

Nezapomente, ze sda2 obsahuje dalsi vnorenou tabulku rozdeleni. V ni je
primarni sda5. Pak je take otazka, jak je definovana sda6. Zda jako dalsi
primarni uvnitr sda2 nebo jako dalsi rozsirena a logicka rekurzivne.
V techto dalsich tabulkach asi bude zahrnuta velikost sda2, ktera je
minimalne na urovni sda spatne.

Nezda se mi to tak trivialni, abych mohl doporucit:

> Podla ceny udajov by som predtym disk zalohoval.

Proste pocitejte se vsim. Tabulky jsou znacne nestandardni a stat se
muze leccos :-)

Lada