Odporovy delic v zpetne vazbe LM2674 + druhy stupen filtrace?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Únor 5 17:01:11 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 5.2.2009 od andrej jancura:

> Ahoj,

> myslim si, ze mas asi nasledovne moznosti:

> 1) zobrat si spice a urobit si simulaciu, pripadne si urobit vlastnu
> analyzu (ale v pripade LT sa to robi dost zle)
> 2) osadit si PCB a pomerat
> 3) zaplatit si niekoho, kto Ti to navrhne na mieru

> Takze tak to vidim ja. Viem, asi som Ta nepotesil... Ale verim tomu,
> ze chapes aj Ty dovody, pre ktore som len takto strucny.

Ano, to je urcite pravda, ze jsi toho tazatele asi moc nepotesil.

Cim to ale je, ze mi jaksi pripada Tvuj prispevek v teto konferenci
zcela zbytecny? :-)))

Mas snad osobni zkusenost z prislusnym tazatelem, ze by na tohle nebyl
schopen prijit, ze by ho zrovna tohle samotneho vubec nenapadlo? :-)))

Nebo jsi mel pocit, ze svym dotazem oslovuje zrovna Tebe, aby ses k
tomu vyjadril za kazdou cenu, ackoliv vlastne nemas co rici? :-)))

Nebo mu tim svym prispevkem vlastne nabizis sve sluzby a stydis se
napsat uplne konkretne a natvrdo: "Posli mi na muj palmarni ucet 50
tisic, ja ti to zjistim a na dotazy odpovim?" :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz