Odporovy delic v zpetne vazbe LM2674 + druhy stupen filtrace?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Únor 5 14:10:12 CET 2009

Ahoj,

myslim si, ze mas asi nasledovne moznosti:

1) zobrat si spice a urobit si simulaciu, pripadne si urobit vlastnu
analyzu (ale v pripade LT sa to robi dost zle)
2) osadit si PCB a pomerat
3) zaplatit si niekoho, kto Ti to navrhne na mieru

Takze tak to vidim ja. Viem, asi som Ta nepotesil... Ale verim tomu,
ze chapes aj Ty dovody, pre ktore som len takto strucny.

A.