OT Zobrazenie mailu od RV

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Únor 5 09:32:42 CET 2009

JK> S tou diakritikou: Jeden kutil zkousel psat diakritiku na tiskarne Consul 2111.
JK> Delal to tak, ze vytisknul pismeno, vratil hlavu o znak zpet a vytisknul apostrof,
JK> pripadne jeste jednou zpatky a vytisknout obraceny apostrof (pro hacek).

Co je na tom divného?
Měl jsem k ZX Spectrum připojený elektrický stroj Consul jako
tiskárnu, a také jsem uměl tímto způsobem diakritiku. Jen byla dost
pomalá, po návratu vozíku se muselo chvilku počkat, až se mechanika
uklidní. Pro normální psaní jsem z toho vytáhl 12zn/s, při větší
rychlosti se občas potkaly páky :-/

JK> Cesky technik si vzdycky pomuze:-)
JK> tedy drive pomohl, ted je to tu samej managor.

Technik si pomůže vždy i v této době, to je časový invariant :-)

Tomáš