Re: OT Zobrazenie mailu od RV

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Únor 5 08:46:36 CET 2009

Pamatuji se na dalnopisy kdyz jsem na skole psal programy.
V ucebne byly dalnopisy na kterych se vyderovala derna paska,
ta se poslala do pocitacoveho centra a za cas prisek vypis z tiskarny
a treba ve druhem radku byla chyba - tak znovu do ucebny, vyderovat
novou pasku a zase si ji nechat spocitat.

S tou diakritikou: Jeden kutil zkousel psat diakritiku na tiskarne Consul 2111.
Delal to tak, ze vytisknul pismeno, vratil hlavu o znak zpet a vytisknul apostrof,
pripadne jeste jednou zpatky a vytisknout obraceny apostrof (pro hacek).
Cesky technik si vzdycky pomuze:-)
tedy drive pomohl, ted je to tu samej managor.