OT Zobrazenie mailu od RV

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Únor 5 06:59:28 CET 2009

> Jinak status "doporuceni" (Recommendations) maji i vsechny ITU standardy
> v oblasti telekomunikaci a presto jsou ta doporuceni vsemi vyrobci do puntiku
> dodrzovana - proste proto, ze telekomunikace jsou o vzajemnem porozumeni
> a bez kompatibility k porozumeni nedojde.

Presne tak.

Konferencia je mohutna skuska takejto kompatibility. U komunikacie bod-bod je pomerne lahke si dohodnut pravidlo ("Prosim Vas, ten Vas [podpisany] mail neviem precitat, mozete mi ho prosim preposlat v nejakej inej podobe?"), je mozny urcity "handshake" - tu je to jednosmerne, tudiz "vysielac" by sa mal chovat "konzervativne".

Nehovoriac o tom trafficu naviac, co sme uz prebrali. Vy nepatrite medzi tych, ktori nad megabytom mavnnu rukou.

wek