OT Zobrazenie mailu od RV

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Únor 5 04:12:16 CET 2009

Hezke ranko :-)

    a ktere dalnopisne stroje psali velka pismenka? Mam zkusenost jen s
T100 a ty psali pismenka mala. Cerna a cervena. Vetsinou tak, ze cerna
pro to, co pisu ja a cervena od protistrany. Jinak stroj umel i
diakritiku :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz