vymena disku v DVD rekorderu Panasonic

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Únor 5 00:11:33 CET 2009

  Tak v tom pripade si muze v prubehu te "servisni procedury" treba precist
nejake SN toho disku a nekam jinam na disk (do datove oblasti) ulozit nejaky
hash / jinou informaci, kterou se disk oznaci jako "validni". Moznosti je
spousta. Co udela, pokud se tam da jiny disk? Nemuze na nem mit treba i FW
(ale to by mela fungovat ta kopie)? Je tam nejaky bezny FS nebo neco special
vlastniho?

JDrozd
---