vymena disku v DVD rekorderu Panasonic

Ondra Caha ondrej@caha.cz
Středa Únor 4 23:45:22 CET 2009

Je tam obycejnej Western, konkretne WD1600BB.

  Zdravim,
napada me - nemuze napr pouzivat primo HW sifrovani na disku? IMHO to ATA
specifikace obsahuje a pouziva se to zejmena u NTB. Jen by pak asi ten klon
ani
nesel udelat, mam pocit, ze bez hesla disk vubec nekomunikuje.

BTW co je tam za diska by default? Pochybuju ze panasonic, nebo opravdu
vyrabi
vlastni disky?

JDrozd

---