USB FlashDisk 16GB a velky soubor

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Pondělí Únor 2 08:15:28 CET 2009

Jisteze dostanu! Pokud mám 7GB mpeg (cca 2h zaznamu), tak NERO jej na DVD
vpoho dostane (prekoduje si to). Jen jsem chtel v notebooku setrit
vypalovacku. Velikost souboru zalezi na kvalite. Je to nahravane z televizni
karty AwerMedia. A co se kvality tyce, urcite byste se na metrove plazme
nechtel divat na zrneni. Na ni je fakt videt kde jakej prd a cmouh.
MZ