Re: TDA2030 stále vrčí

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 31 12:57:36 CET 2009

Skuste ku vsetkym diodam v mostiku paralelne pridat keramicke
kondenzatory 10-22n. Tiez k filtracnym elytom keramiku 100n a pripadne
dalsiu aj priamo na napajacie piny IO.

Mna pri uprave jednej miniveze zarazilo, ze usmernovacie diody boli na
jednej DPS a takto usmernene napatie bolo tahane kablikom na druhu
DPS, kde boli filtracne kondiky. Ten kablik sposobil brum celej veze.
Po presune filtracnych kondikov ku diodam, plus pridanie blokovacich
keramik na oba konce kabla, brum zanikol. Ale toto mozno nie je Vas
pripad.

miro