TDA2030 stále vrčí

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 31 12:20:55 CET 2009

Stabilizátor do NF konce nedávejte. Zkuste napájet ten zesilovač z
externího zdroje po odpojení napájení starého, nebo alespoň starý zdroj
vymontovat a napájet zesilovač z "bezpečné" vzdálenosti po tlustší zemi.
Může ale být špatně navržený PCB, propojení konektorů může dělat zemní
smyčky atd. Dobře udělaný TDA2030 zesilovač nevrčí.
S pozdravem,
		Miloš Dašek
P.S. Pro posouzení zda zesilovač "vrčí" je samozřejmě nutné jej mít
odpojený od čehokoliv mimo napájení a repra a mít zatížený vstup cca 1k.